SSS
Rezervasyonumu transferden ne kadar süre önce yaptırmalıyım?
Rezervasyonunuzu en az 8 saat önce yaptırırsanız transferinizi gerçekleştirebiliriz. Acil karşılamalarınız için bize telefonla ulaşabilirsiniz ve araçlarımızı kontrol edip size araç yönlendirebiliriz.
Karşılama ya da transfer esnasında benimle nasıl iletişim kuracaksınız?
Önceden talebiniz halinde vereceğiniz mobil ya da sabit telefon numarasını transferinizi gerçekleştirecek personelimizce aranacaktır. Böyle bir talebiniz olması durumunda telefonunuzu açık tutmaya özen gösteriniz.
Havalimanı karşılamalarında personelinizi nerede göreceğim?
Eğer havalimanından karşılama rezervasyonunuz varsa personelimiz iç hat ya da dış hat çıkışlarında isminizin yazılı olduğu bir pano taşımaktadır. Bunun dışında karşılama personelimizin telefon numarasınıda rezervasyonunuz esnasında size sms olarak gönderilecektir.
Transfer personeliniz daireme kadar gelip eşyalarımın taşınmasına yardımcı olacakmı?
Sürücülerimiz, güvenlik nedeniyle araçlarını terk edememektedirler. Ancak eşyalarınızın araca yüklenmesi konusunda size yardımcı olacaklardır.
Ne kadar süre önce rezervasyonumu iptal edebilirim?
İstanbul Airport Transfer trafikten dolayı Anadolu yakası transferleriniz için en az 3, Avrupa yakası transferleriniz için en az 2 saat önce bilgi vermenizi sizden rica etmektedir. İptal işlemi sizin arama saatinizden hemen sonra gerçekleştirilir ve sizden sadece iptal etme ücreti alınır.
Rezervasyonum için son dakika değişikliği yapabilir miyim?
Anadolu Yakası rezervasyonlarınız için en az 3, Avrupa Yakası rezervasyonlarınız için en az 2 saat önce rezervasyon değişikliğiniz hakkında bilgi vermeniz halinde size uygun transferi hemen programlayabiliriz. *Acil aramalarınızda hizmetinizin görülmesi için tüm imkanlarımız kullanılacaktır.
Havalimanından karşılama talep ettiğim zaman önceden rezervasyonum olmasa bile sizi arayabilir miyim?
Takvime bağlı olmayan taleplerinizde genellikle sizin için çözüm üretiyoruz fakat öncelikle servis verip veremeyeceğimizi kontrol etmemiz gerekiyor. Lütfen havalimanına ulaştığınızda bizi 444 1 113 – 0 212 498 00 00 numaralı telefonumuzdan arayıp bilgi alınız. Fakat size normal ve gecikme olmaksızın bir karşılama için önceden rezervasyon yaptırmanızı tavsiye ediyoruz.
Rezervasyon işlemini nasıl gerçekleştirebilirim ?
444 1 113 – 0 212 498 00 00 telefon numaramızı arayarak ya da info@sahinogluturizm.com.tr mail adresimize talebinizi mail attığınız da en kısa sürede geri dönüş sağlanacaktır.
Eşyamı unuttum ne yapmalıyım?
Rezervasyon sırasında size bildirilen acil durumda kullanabileceğiniz telefon numarasına ya da info@sahinogluturizm.com.tr adresimize mail yoluyla ulaşarak eşyanızın tarafınıza adrese kargo ödemeli gönderilmesini talep edebilirsiniz.
Ödememi size rezervasyon esnasında yapabilir miyim?
Evet size vereceğimiz “banka hesap numaralarımıza” havale edebilir ya da “mail order” yoluyla kredi kartınızdan tahsilatını gerçekleştirebiliriz.
Kredi kartı ile ödeme yapabilirmiyim?
Evet rezervasyonunuz esnasında kredi kartınız ile ödeme yapabilirsiniz.
Bekletme ya da gecikmem durumunda ekstra ücret vermem gerekiyor mu?
Evet havalimanında 30 dakika ve üzeri beklemelerimizde bir ekstra ücretimiz var. Bunun dışında havalimanı karşılamalarımızda gideceğimiz yöndeki her ekstra 10 dakika ve üzeri beklemelerimizde de ekstra ücret talep ediyoruz. *Havalimanına transfer için böyle bir ektra talebimiz yok.z.